środa, 19 sierpnia 2015

Prolog

                                      "Podstawą szczęścia jest WOLNOŚĆ,
                                  a podstawą wolności jest ODWAGA"
Ale czym właściwie jest wolność?! 
Jedni zdziwią się na to pytanie bo to przecież jakby spytać: Czym jest miłość?
Drudzy, Ci bardziej wyrozumiali, zrozumieją bo przecież wolność to pojęcie względne...
Tak samo jak radość, smutek, gniew  czy bardziej banalne typu jechali całą noc, coś zajęło komuś chwilę.
Każdy na to pytanie odpowie inaczej...I wcale nie dziwne bo każdy odczuwa co innego
Ale czym wolność jest dla Mnie -  Księżniczki Luksemburgu Anabelli Priscilli Charlotte Grace Teresy Alexandry de Parma-Guillaume?!
Na pewno nie mogę nazwać się wolną w obecnej chwili.
Jestem więźniem swojego życia, pochodzenia i to się nigdy nie zmieni.
Chyba, że znajdę wreszcie odwagę by być szczęśliwą...

_____________________________________________________________________

Nowa wersja prologu!!!
Mam nadzieję,że się spodoba ;)
Dostępna również na Wattpad
Całuski, 
Ta zupełnie inna.

EDIT.A wy, nabijacie rekord Vevo??Ja osobiście spałam niecałe 6 godzin,tej nocy pewnie nie zmrużę oka i mam kurwice level hard o te zaledwie 3 M :P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Pinkblossom, Carllton, Picanta, Selena Gomez, James Blunt.